Thursday, November 25, 2010

Kebenaran!!!!!!

 Assalamualaikum...
  
      Urgh! Kenapa musim cuti yang sepatutnya aku happy, tetiba jadi bosan gile nak mati??? Kenapa? Mana dia kawan-kawan yang nak ajak aku melepak kat dorm lain? Mana dia orang yang nak ajak aku makan kat DM? Mana dia kawan yang nak ajak aku page ko-op? Dan mana dia kawan yang nak ajak aku gi skola??? Kenapa tetiba rasa kosong ni???? Sedihnya....I_I


      Oh, lupe pulak. Cemane ngan SPM n STPM? Bley jawab? Harapnya plaja2 smkasl berjaya dapat keputusan yang lebih baik.. AMINNNN....

      Tetiba rasa berdebar nak masuk tahun depan... Jadi Form2. Eeee.. bila dah dengar banyak kes pasal budak sek. menengah, rasa macam tak jadi budak sek.menengah!! FOBIA! =D


      Harapnya, tahun depan adalah tahun yang pling best buat sume warga smkasl! Tak nakla dengar masalah sana-sini..Tak bawak faedah pon. 


     Hurmm... Tahun depan kena work hard cikit. Ye la.. Dah nak dekat PMR kan???? Kenalah sedia awal sikit.. Manalah tahukan... Tahun depan dah tak nak main-main lagi! Walaupun tahun depan nak gi cuti-cuti m`sia kat Sabah!! Wooooooo!!!!!!! Syok gile....

     Ape ape pon,,, selamat bercuti! Have a nice day! Teruskan membaca blog nie!!


                                                            ~ Thank You!~

No comments:

Post a Comment